BUCUREȘTI (OTP)

Aeroportul București a fost construit în anii 1940 pentru a servi aviația militară. În 1965, traficul din ce în ce mai mare din celălalt aeroport al capitalei îl împovăra pe acesta din urmă. Acesta este motivul pentru care București-Coandă, fostul oraș Otopeni, numit pentru localitatea în care se află aeroportul, a fost transformat într-un aeroport civil. La sfârșitul anului 2012, noul terminal internațional este finalizat. În acest caz Dacii România își găsește porțile și porțile de îmbarcare.

Pentru mai multe informații despre aeroport, faceți clic aici.

București, orașul

Istorie

Istoria Bucureștiului este mai veche decât statutul său de capitală a României, care datează numai de la mijlocul secolului al XIX-lea. Potrivit legendei, a fost fondată de un cioban pe nume Bucur (ceea ce înseamnă bucurie în limba română). Bucureștiul este numit pentru prima dată "cetatea Bucureștiului" în 1459. Ars de otomani în 1595, Bucureștiul este reconstruit și continuă să crească în mărime și prosperitate.

În secolul al XIX-lea, Bucureștiul a fost frecvent ocupat și pradă de otomani, austrieci și ruși. Aceste ravagii fac să dispară o mare parte din vechea moștenire. În 1861, în timpul unirii dintre Țara Românească și Moldova, Bucureștiul a devenit capitala noului principat al României. Datorită noului statut al Bucureștiului, populația orașului a crescut considerabil în a doua jumătate a secolului al XIX-lea și a început o nouă eră a dezvoltării urbane. Bogăția arhitecturală și cultura cosmopolită a acestei perioade merită în București porecla Parisului de Est, cu Calea Victoriei, cum ar fi Champs-Élysées.

După primul război mondial, Bucureștiul a devenit capitala regatului României unificate, care include, printre altele, întoarcerea Transilvaniei. Între cele două războaie, orașul avea porecla Petit Paris, așa că mulți francezi sunt acolo.

În timpul celui de-al doilea război mondial, Bucureștiul a suferit mult de la bombardamentele anglo-americane (România generalului Antonescu a fost atunci aliatul Germaniei naziste). În 1977, un cutremur de magnitudine de 7,4 grade pe scara Richter a cauzat 1500 de victime și a dat un "impuls" programului comunist de curățare a urmele trecutului burghez-aristocratic. Într-adevăr, sub președinția lui Nicolae Ceaușescu, cea mai mare parte a centrului istoric al orașului este distrusă și înlocuită de clădiri în stil sovietic. De asemenea, a fost distrus un întreg cartier istoric pentru aceste construcții. Totuși, unele cartiere istorice rămân astăzi.

Din 1990, odată cu restaurarea democrației și deschiderea frontierelor, orașul se schimbă rapid. Numeroase magazine se deschid, iar numărul de vehicule individuale explodează, punând probleme de trafic care împiedică transportul urban și amenință sănătatea Bucureștiului.

Dupa anul 2000, profitand de inceputul boomului economic din Romania, orasul se modernizeaza. Mai multe dezvoltări rezidențiale și comerciale sunt în desfășurare, în special în cartierele de nord, în timp ce centrul istoric al Bucureștiului suferă o restaurare majoră.

© 2017 Dacii România. Toate drepturile rezervate.
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți